Męska niemoc

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, iż twoja sprawność seksualna spadła ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, kłopot taki tyczy się nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowa niedyspozycja nie oznacza jeszcze impotencji, choć przestrzegam, żebyś zapalił w swoim umyśle lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się seksem! levitra

Odnotowałeś pierwsze objawy choroby – co powinieneś uczynić?

Przełam lęk i idź do lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, z którym zmagasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów męskich i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, potraktuj więc wizytę u specjalisty nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, żebyś mógł cieszyć się 100% jej wydajnością. Oprócz tego często sprawdzaj ciśnienie krwi oraz poziom cholesterolu, aby uniknąć najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, iż lekarz rodzinny oceni etap choroby i pokieruje do stosownego specjalisty – urologa bądź seksuologa, który na pewno ci pomoże. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz otrzymać także skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Trudności ze wzwodem są całkowicie odwracalne!
Standardowe leczenie przeprowadzane jest przede wszystkim przy pomocy leków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz sobie pomóc lub przyśpieszyć terapię. Oto najistotniejsze z nich:

1. Stosuj zdrową dietę

Unikaj tłustego mięsa na korzyść owoców oraz warzyw. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżać libido). Mnóstwo warzyw oraz owoców to twardy przepis na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych i nadwagi. Z owoców bardzo pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz zieleniny warto jeść czosnek i cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Warto zapytać też dietetyka o poprawną dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Pamiętaj, że dieta nie jest sztywnym „niespożywaniem smacznych potraw”, ale uzupełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe oraz ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wprowadzenie do swego jadłospisu dań z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Afrodyzjaki na tak!

Jest grupa produktów, które w pewnym stopniu zmotywują twój organizm do „działania”. Powszechnie uważa się (w praktyce – jest to sprawdzone), że lampka czerwonego wina przed miłosnymi igraszkami podnosi aktywność seksualną. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który zadziała w drugą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który oddziałuje na lepsze krążenie krwi i goździków, które polepszają nastrój. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, oraz ośmiornice.

3. Skończ z paleniem

Palenie papierosów (także to bierne) wpływa fatalnie na twoje ciało oraz libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym zbliżeniu spalali papierosa, to głupi pomysł. Papierosy nie dość, iż bardzo redukują twoją sprawność seksualną i wywołują inne, równie poważne komplikacje, z nowotworem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, iż będziesz przesiąknięty ich brzydkim zapachem. Wierz mi, wiem co piszę – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej uciążliwy zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie wspominając. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną dodatkowych kłótni i żenujących sytuacji między wami, też w łózku. Oczywiste jest, że jako palący z pewnością nie pachniesz przyjemnie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest mocno związana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak znaczące jest, żebyś oprócz dobrego odżywiania czynnie uprawiał sport. Aktywnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieg albo zajęcia na siłowni i regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. Tutaj dużo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak przypuszczam, nie są najwyższe. Zgodzisz się jednak z tym, że im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Z pewnością, jeśli będziesz chciał regularnie uprawiać sport, znajdziesz na to czas.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Aby nie wywołać „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wprowadź do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza droga do przywrócenia harmonii hormonalnej. Jeśli twój związek przeżywa trudności (nawet w sytuacji, gdy powodem jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to również pośrednio oddziałuje na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra w zelu